20 juni 2009

Oh ja, ik heb nog een blog!

Complete verwaarlozing alhier maar ja: mooi weer en weinig te melden. Ik had uitgebreid kunnen schrijven over asperges, aardbeien, tuinbonen en doperwten maar wie zit daar nu op te wachten? Bovendien is de maand mei altijd een heksenketel. Ook kwam het vaak voor dat ik vergat de camera in de aanslag te hebben en had ik niks te uploaden. Nou ja, tant pis en ik beloof beterschap. Hier nog wat kiekjes van het balkon. De aardbeienplant komt van Albert Heijn en heb ik gekregen voor mijn verjaardag, eind mei. Raar maar waar: de aardbeien zijn lekkerder dan menig bakkie van de groentenboer. Het courgetteplantje heb ik gekregen van Petra, de volkstuinbezitster. Compleet onzinnig om zoiets op een balkon tot succes te brengen maar ik ga het toch proberen. Nu al drie keer verpot en de vierde keer zit er binnenkort aan te komen en zoals jullie zien: er zit schot in!

5 opmerkingen:

Edith zei

Welkom terug! Enne, kom maar op met die verhalen van al die voorjaarsgroenten!

Sándor Schiferli zei

Kijk eens naar www.cityplot.org

Groet! Sándor

Anoniem zei

Ha, ha, blog en Tanja, je moet er wel tijd voor hebben. Dat weerhoud mij steeds weer.
Groentjes op het balkon dat kan, maar vereist we; optimale zorg, lees water elke dag.
Succes ermee, fijne zomer gewenst en een hartelijke groet van Anne.

Aan tafel met Tanja zei

Toch leuk dat na afwezigheid er meteen weer reacties op komen. Waarvoor dank natuurlijk. De courgetteplant heeft inmiddels al een courgette in wording!

Andrea zei

Had vorig jaar ook een courgette plant op het balkon. Net als jij gekregen van een volkstuinierder.
Voordat ie vrucht ging dragen overwoekerde dat ding het hele balkon. Dus....weg er mee.