6 september 2008

Ik héb al een kookboek ...

Thuis bij Aan tafel met Tanja wordt veel gelezen. Tanja is dol op boeken en haar etage biedt eigenlijk te weinig plek. Een deel van de sectie kookboeken is in de inbouwkast gefrommeld en uit het zicht. Wat kleinere formaatjes boek kunnen daar in twee rijen dik staan. De angst dat de planken ploffen onder het gewicht is niet geheel onterecht. Het andere deel staat nog in de gewone boekenkast en in de voorkamer op of onder bijzettafels. Pfff ... . Nu heb ik "de pech" dat ik in de industrie van het gedrukte papier werk, nog leuker: ik werk bij een uitgever van onder andere kookboeken. Dat is dus feest! Nu ben ik van plan om hier ook kookboeken onder de aandacht te brengen en ik begrijp dat je nu denkt jaja, promotie voor haar eigen tokospullen, daar trap ik niet in. Nu beloof ik plechtig dat ik hier, ongeacht van welke uitgeverij dan ook, boeken onder de aandacht breng die mij opvallen. En ik kan je verzekeren, er zijn heel wat kookboeken waarvan ik denk : waarom geven wij dit boek niet uit?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha fijn! Behalve jou heb ik met name ook de kookboekenparade erg gemist!

Anoniem zei

Leuk he? Kookboeken. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen, en dan is deze foto al lang weer achterhaald. Het zijn er inmiddels al veel meer geworden!